SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Gimonäs Umeå IF

Guif pojkar -09 Innebandy

Denna sida kommer att användas av lagföräldrar för information om olika åtaganden så som seketariattjänst, sarg- och matchvärd, lagförsäljning samt föreningsarbete.

 

Arbetsscheman läggas upp under "dokument" och aviseras genom en "nyhet".

 

Vänliga hälsningar lagföräldrarna. 

 

 

 

 

Försäljning toalettpapper
2024-02-27 09:26

Hej, först vill jag rikta ett stort tack till de föräldrar som engagerade sig i gruppförsäljningen. Killarna gjorde ett fantastiskt jobb under kvällen, på bara två timmar drog de åtta bilar som var ute in nästan 12 000kr till lagkassan.

 

Total förtjänst av försäljningen blev 32 000kr vilket kommer att finansiera vårens cup till Skellefteå.

 

Imorgon är sista inbetalningsdag, det är några kvar som inte Swishat sin försäljning, gör gärna det under dagen eller senast imorgon till Elin.

Uthämtning av balar AllOffice
2024-02-12 13:29

Oj, vad bra ni har sålt!

 

Balar går att hämta ut från idag och fram till fredag mellan 8-17 på AllOffice.

 

Jag har mailat in er försäljning till dem men det är bra om ni själv har koll på vad ni ska hämta. 

 

Del 2 av försäljning:

 

Återstående är nu 18st toalett balar /grupp som gemensamt säljs nästa måndag. Dessa hämtas också ut från idag till och med fredag. Ni ansvarar själv att synkronisera er grupp samt hur ni lägger upp hämtning av papper och försäljning. 

 

Kom ihåg att delge Roland vem som är ansvarig för försäljningen i vardera grupp. Detta görs senast onsdag.

 

/Lagföräldrarna

Registrering försäljning Serla
2024-02-11 12:37

Hej, många har registrerat sin försäljning, men påminner övriga att det idag är sista dagen att maila dessa till rydh.elin@gmail.com.

 

Jag kommer att rapportera in dessa till AllOffice under morgondagen, därefter ger jag klartecken på när ni kan hämta balar samt hur många som blir kvar till försäljningskvällen. Mer information kommer imorgon.

 

/lagledarna

Försäljning -förtydligande och tillägg
2024-02-04 20:06

Hej,

 

Det verkar råda vissa oklarheter kring försäljningen.

 

Steg 1 -Egen försäljning.

 

Varje familj säljer det den kan fram till söndag den 11/2, då skickar ni er beställning till rydh.elin@gmail.com

 

Uthämtning av er egen försäljning sker under vecka 7 på AllOffice, öppettider 8-17 alla vardagar.

 

Betalning av er egen försäljning görs via swish till Elin Rydh 070-6696074 och senast 28/2. Märk betalningen med barnets namn

 

Steg 2 -Gruppförsäljning

 

Måndag den 19/2 utför samtliga grupper en dörr till dörr försäljning enligt tidigare tilldelade grupper (ni hittar dem under "dokument)

 

Vardera grupp hjälps åt att hämta gruppens papper under vecka 7 på AllOffice. Antal balar ni ska hämta meddelas senare beroende på hur den egna försäljningen gått.

 

Vi vill att den ansvariga i vardera grupp meddelar det till Roland Henriksson (070-341 47 26), då vet vi att alla grupper är med samt att vi under försäljningskvällen kan kommunicera hur det går. Meddela  Roland senast den 11/2.

 

Betalning under försäljningskvällen sköter vardera grupp själv, tips är att ordna en QR kod för enklare betalning. Den totala inkomsten under kvällen swishas sedan till Elin senast den 28/2. Märk betalningen med tilldelat område.

 

/Lagföräldrarna

 

Ny försäljning P-09
2024-01-29 20:25

Hej innebandyföräldrar!

 

Nu har Storvreta varit, och i maj hägrar nu cupen i Skellefteå 3-5 maj!

Även till denna cup behöver vi ha en försäljningsaktivitet. Alla hjälps vi åt, precis som i höstas!

 

Denna gång har vi valt Serla toapapper samt Serla hushållspapper till försäljning. 

Vi behöver sälja totalt 365 balar (ca 15st/spelare) för att få i hop ekonomin. Vi gör försäljningen i 2 steg där ni i steg 1 säljer så många balar ni bara kan till vänner, familj, arbetskamrater osv. Ni hämtar dessa balar från All Office, levererar och tar betalt.

 

Försäljningsdokument


Det som sedan blir kvar får spelarna i steg 2 sälja dörr till dörr. Det går till på så sätt att vi har delat in spelarna i grupper om 3 eller 4 personer vilket gemensamt gör en säljinsats under en kväll. Varje grupp behöver hjälp av en förälder som kör runt dem och transporterar balarna på de områden vi tilldelat gruppen att sälja på. 

 

Försäljningsgrupper


Köparen får då sin produkt med en gång och killarna gör en aktiv insats.
Hur många balar grupperna behöver sälja beror på hur många av de 365 balarna vi lyckats sälja i steg 1. Ni får ut information av oss hur många balar varje grupp skall hämta ut inför steg 2, ni bestämmer själva inom gruppen hur ni utför hämtningen av balarna från All Office samt upplägg under försäljningskvällen. Vi förutsätter att ledare inte behöver ta ansvar i grupperna. Swish under kvällen sker till ansvarig förälder.

 

Steg 1 Försäljningen sker under vecka 5 och 6.

Försäljningsdokument skickas till rydh.elin@gmail.com senast fredag den 11/2

Uthämtning av papper sker under vecka 7
Steg 2 Försäljningen sker måndag vecka 8 av samtliga grupper. 

 

Finns det frågor kontaktar ni någon av lagföräldrarna

 

Mvh,
Elin, Camilla, Johanna och Roland

 
Sponsorer