Gimonäs Umeå IF
GUIF Klasslag Sofiehem/Ålidhem

Välkomna till klasslaget för Sofiehem/Ålidhem!
2021-05-05 19:06

Hej allihopa!
Så roligt att ni har anmält er till klasslaget! Vi som kommer att vara lagledare heter Lillemor Malmbo, Mattias Ekström och Olle Östlund. I dagsläget är vi tre ledare och 20 barn. Vi ser fram emot att träffa er!

Träningstider under vårterminen kommer att vara:

Vi kör igång säsongen med fotboll redan nästa vecka, tisdag 11 maj, och håller igång till och med tisdag 22 juni. Efter den 22 juni blir det uppehåll under sommarlovet men vi ger mer info senare om när höstterminen startar.

(Vi återkommer vid senare tillfälle hur det blir med träningen tisdag 15 juni då den sammanfaller med skolavslutning.)

Snart ses vi!
Mvh/ Lillemor, Mattias och Olle