GUIF Klasslag Sofiehem/Ålidhem

Info om kommande träning och föräldramöte
2021-05-18 09:23

Hej!

Idag, tisdag 18 maj kl. 17.15 fortsätter vi med vår träning i klasslaget på Ålidhems arena. Det var så kul att träffa alla barn förra veckan!

Lite info:

• ta gärna med (märkt) vattenflaska till barnen så de kan ta korta pauser och dricka lite

• Jenny, mamma till ett av barnen i gruppen, planerar att ha lite bollek på någon ledig yta med ett medföljande syskon så andra yngre barn får gärna haka på (under uppsikt av förälder)

• ladda gärna hem SportAdmin medlemsapp så kan ni klicka i närvaro/frånvaro för träningarna där
  • onsdagkväll 26 maj bjuder vi tränare in till ett kortare digitalt föräldramöte via Zoom. Då har vi haft tre träningstillfällen och vi kan berätta lite om GUIF, upplägg för klasslaget och det finns möjlighet för er föräldrar att ställa frågor. Mötestid och länk till mötet mejlas ut i början på nästa vecka!

Mvh/ Lillemor, Mattias och Olle