Vi använder Cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt.
Cafeteria Sjöfruhallen
Vid GUIF-arrangemang i Sjöfruhallen ansvarar  i huvudsak våra innebandy- och handbollslag för cafeterians verksamhet. 
Intäkterna gällande caféverksamheten går oavkortat till föreningen.

ARBETSORDNING
Klicka här

SCHEMA

KOMMUNENS BOKNINGSSIDA

Vid GUIF-arrangemang i Sjöfruhallen ansvarar  i huvudsak våra innebandy- och handbollslag för cafeterians verksamhet. När det är ert lag som ansvarar för bemanningen i vår cafeteria på Sjöfruhallen måste ni ha ordnat en tagg hos Mathias på kansliet för att komma in i köket. Har laget en tagg sedan tidigare måste den återaktiveras hos kommunen, mejl: lars.olsson@umea.se. Cafeterian ska vara bemannad när det pågår matcher eller arrangemang i hallen, räkna med att börja minst 45 minuter innan första tiden så ni hinner komma i ordning (medföljande föräldrar fikar gärna medan de väntar på att matchen ska börja). 

På kommunens bokningssida ser ni vilka tider som är uppbokade just er vecka. Notera att ni ansvarar för hela veckan, d.v.s. även om det är matcher på veckodagarna. Tänk på att det kan tillkomma matcher med kort varsel så håll koll! Stirra er heller inte blinda på att rosa är match då det ibland blir gult som om det vore träning, håller man markören över färgfältet kan man läsa vad det är som är bokat.

På bordet i köket ligger en handledning för vilka rutiner som gäller. Tänk på att städningen går mycket lättare för dem som ska stänga för dagen om ALLA hjälps åt med att plocka skräp/burkar från läktaren, byta överfulla sopkorgar, sopa av golven och hålla allmänt rent och fräscht i och runt cafeterian!

Lycka till!

 
Sponsorer