SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Gimonäs Umeå IF
GUIF P2012 Sjöfru

Pojkar 2012 Sjöfru

Välkomna till P2012 Sjöfrus lagsida!

På denna sida kommer vi under året att samla både allmän information om laget, träningar, matcher och annat som händer. Här kommer även nyheter om ovanstående att publiceras allt eftersom, så håll utkik här!

Vi ser väldigt mycket fram emot sommaren och är glada att alla 22 pojkar valt att fortsätta träna och spela med oss i år! 

 

Träningstiderna 2024 är:

Måndagar 18.30-19.30 Löpskolning / fyspass Plats meddelas i kallelsen

Tisdagar 18.45-20.00/Plats Campus arena

Torsdagar 16:45-18:00/Carlslund konstgräs   

 

Matcher

Vi vet hur roligt pojkarna tycker att matchspel är så har vi valt att anmäla 2 lag (GUIF Sjöfru Öst & Väst) i var sin serie i år, detta så de får spela så mycket som möjligt.

Vi kommer att dela upp pojkarna i  matchgrupper, dessa grupper kommer att kombineras till matcherna Detta innebär att vissa helger spelar ert barn en extramatch.

Möjlighet till extramatch ges utifrån träningsnärvaro (fys inkluderad).

Gruppindelning och spelschema publiceras inom kort.

Serien kommer att starta i början av maj.

 

Ledare

De ledare som kommer att engagera sig i träningar och matcher är:

Calle Nordin, Albins pappa

Elin Rydh, Helges mamma

Nicklas Lockner, Williams pappa

Stina Lindblad, Johns mamma

Thomas Mörk, Emils pappa

Torbjörn Christensen, Gustavs pappa

 

Löpning /Fys

Therese Zittra, Colins mamma

Martin Zittra, Colins pappa

 

Väl mött!

/Ledarna P2012 Sjöfru

 

 

 

 

Tomtebo P12 - Försäljning
2025-08-21 07:48

Hej,

Vi vill avrunda säsongen med en gemensam försäljning för att kunna finansiera nästa års matchavgifter. Efter sommarens roliga cuper är lagkassan i stort sett tömd, och för att kunna delta i seriespel och fortsätta delta i cuper framöver behöver vi fylla på.

Vi vet att många tycker att cuper är roliga och vi hoppas kunna åka på fler framöver. Det finns redan tankar om en cup nästa år samt ett eventuellt Gothia Cup om två somrar. Exakta beslut om cuper tar vi i början av varje säsong då vi vet vilket spelarunderlag vi har.

Vi är medvetna om att försäljning inte är allas favorit och att en del hellre friköper sig. Därför har vi gjort ett upplägg som vi hoppas ska passa så många som möjligt.

Upplägg:
Varje spelare bidrar till lagkassan. Det kan göras på två sätt:

  • Genom försäljning (ca 800 kr netto)
  • Eller genom friköp (1000 kr)

Försäljningsalternativ:

  1. Bjäre Chips – 50 påsar 
  2. Armband till stöd för Cancerfonden – 16 st 
  3. Kombination – 6 armband + 32 chipspåsar
  4. Friköp – 1000 kr

Så här gör ni:
Bifogat finns en excelfil där ni fyller i det alternativ som passar er familj. Vi behöver dock reservera oss för eventuella ändringar beroende på era val, eftersom både Bjäre Chips och armbanden har ett minimiantal för att försäljningen ska kunna genomföras.

Vi hoppas att detta blir ett bra sätt för oss att tillsammans skapa möjlighet för fler roliga cuper och aktiviteter framåt!

Försäljning hösten 2025.xlsx

Cancerfonden

Bjare chips

Uppdaterad indelning höst P2012
2025-07-29 11:25

Hej!

 

Nu drar andra halvan av säsongen strax igång!

 

Här kommer den första delen av höstens matcher.

Rödmarkerade spelare har ansvaret att agera matchvärd vid hemmamatch,

 

Mvh Ledarna

 

 

2025-06-08 20:37

Information inför PSG

 

Matcher

Vi är garanterade minst fyra matcher i cupen. Tidpunkt för match 4 beror på resultatet i gruppspelet. Båda lagen spelar sin första match kl. 08.00 på fredagsmorgonen. Se spelschema här:

 

Cupinvigning
Invigningen av cupen äger rum på fredag kväll kl. 19:00, där vi kommer att delta.

 

Lagen

Vi har satt ihop två lag som vi testar under de sista seriematcherna. Vissa ändringar har redan gjorts, och fler kan komma att ske på grund av skador eller andra orsaker. Vårt främsta mål är att skapa två så jämnstarka lag som möjligt.

 

Observera att utskick som redan gjorts i SportAdmin kan komma att justeras. Håll därför löpande koll i SportAdmin inför varje match.

 

Transport

Eftersom första matchen spelas tidigt på fredagsmorgonen reser vi upp redan på torsdagskvällen. Ledare kommer att finnas på plats på skolan från kl. 19:00.

 

Vi ordnar ingen gemensam transport, men en kallelse kommer att skickas ut via SportAdmin. I den får ni ange om ni har plats i bilen för fler barn, eller om ni har behov av skjuts.

 

Boende

Vi bor i två klassrum mitt emot varandra på Strömbackaskolan i centrala Piteå:


📍 https://maps.app.goo.gl/rec5ZsjmntWLJ19b9

 

Mat och dryck

För att orka med cupen är det viktigt att spelarna äter ordentlig frukost, lunch och middag varje dag.

 

Vi tillåter godis och läsk på kvällarna, men kommer att sätta upp gemensamma riktlinjer kring detta tillsammans med barnen på plats.

  • Middag torsdag kväll ingår inte – se till att äta på vägen eller innan avfärd.
  • Alla måltider serveras på skolan där vi bor.
  • Kvällsfika ingår inte – skicka gärna med något enkelt som inte kräver kylning om behov finns.
  • Vi ordnar frukt till mellanmål och kvällsfika.
  • Det finns en mataffär i närheten för egna inköp.

 

Packlista – förslag

  • Matchtröja
  • Svarta shorts
  • Benskydd
  • Svarta fotbollsstrumpor (gärna flera par)
  • Fotbollsskor
  • GUIF-overall (om du har)
  • Vattenflaska
  • Toalettartiklar och duschartiklar
  • Resorb
  • Solkräm
  • Handduk
  • Lakan eller filt att lägga under luftmadrassen
  • Täcke eller sovsäck
  • Kudde
  • Ev. sovkläder
  • Luftmadrass (enkel, max 90 cm bred)
  • Vardagskläder
  • Ev tofflor
  • Regnjacka
  • Badkläder
  • Underkläder
  • Mobiltelefon + laddare
  • Hörlurar
  • Fickpengar, kort eller Swish
  • Kortlek, spel eller annat roligt.
  • 1 galge märkt med barnets namn
  • 1 klädnypa märkt med barnets namn

Kontakt

Behöver ni komma i kontakt med oss ledare hittar ni våra nummer i SportAdmin.

 

Nu laddar vi för en riktigt rolig och minnesvärd fotbollshelg! ⚽🎉

Matcher innan sommaruppehållet.
2025-05-28 21:15

God kväll!

 

Här kommer lagindelningen inför PSG. Under omgång 5, 6 och 7 kommer vi att fokusera på att spela ihop dessa lag och inte blanda färger på det sätt vi tidigare gjort.

Kallelser till samtliga matcher skickas ut under kvällen. Vi ber er att kontrollera kalendern och svara senast på söndag. Sen frånvaro pga sjukdom eller skada meddelas direkt till någon av tränarna i laget.

 

Vi vill också passa på att lyfta fram att träningsnärvaron i gruppen under maj har varit mycket god – hela 80 %. Bra jobbat!

 

Med vänlig hälsning Tränarna 

Brännbollsarbete P2012
2025-05-26 19:41

Information inför helgens arbete – Brännbollsyran, Nolia / Hedlunda

Inpassering
Inpassering sker via personalingången på gaveln av Nolia ishall. Elin eller Stina möter upp er vid entrén kl. 19.00 respektive kl. 20.00 för genomgång av arbetet. Kom i tid!

Om två föräldrar delar på ett arbetspass går det bra att bytas av via samma ingång. Det är då viktigt att den som lämnar passet introducerar den nya personen i arbetsuppgifterna.

Parkering
Parkering sker vid godsbangården.

Faciliteter – Nolia ishall
Vi har tillgång till ett omklädningsrum där vi kan förvara väskor och jackor.
På plats finns även:

  • Kaffe, vatten och frukt
  • Möjlighet att värma medhavd mat
  • Städmaterial: handskar, hinkar och plastpåsar

Fika kan ta slut under kvällen – ta gärna med eget om du vill vara säker på att ha tillgång.

Arbetsuppgifter på festivalområdet
Vi ansvarar främst för bar- och restaurangområden, med fokus på pant och ordning.

I bar- och VIP-områden:

  • Plocka pant från bord och mark
  • Lämna pant till bemannad Panta Mera-station
  • Håll serveringsytor bemannade under hela kvällen

Vid restaurangområden:

  • Samma uppgifter – samla upp pant och lämna till Panta Mera

Under konserterna:

  • Då är det mindre trångt och vi hjälps då åt att alla bord blir fria från pant.

Tömning av kärl:

  • Byt påsar i Panta Mera-kärlen kontinuerligt under kvällen

Vid stängning:

  • Hämta säckar med pant från barerna och lämna till Panta Mera
  • Barerna fylls på med pant under kvällen då gäster kan panta själva mot rabatt på nästa dryck

Kläder
Arbetet innebär viss fysisk aktivitet.

  • Använd bekväma skor
  • Ha på dig kläder som tål spill, då pantburkar kan innehålla dryckesrester
  • Kläder efter väder.

Kom ihåg att vi gör detta för våra barn - och som bonus får vi en sammansvetsad föräldragrupp samtidigt som vi får lyssna på en massa trevlig musik!

Väl mött!
/ Ledarna

 
Sponsorer