GUIF Klasslag Sofiehem/Ålidhem

Fotbollen drar igång igen -tisdag 17 augusti!
2021-08-11 15:52
Sammandrag

Hej alla barn och föräldrar!

Vi hoppas att ni har haft en härlig sommar i det vackra vädret!

Nu startar klasslaget snart och vi börjar med fotbollsträning igen tisdag 17 augusti. Vi träffas på Ålidhems Arena (konstgräsplanen) och träningen börjar kl. 17.15 som förut.

Vi tränare har också fått information om att det blir ett sammandrag (match) igen och det kommer att vara söndagen 29 augusti. Då startar första matchen kl. 9.30 men laget samlas kl. 9.15. Vi kommer att vara klara för dagen cirka 10.30. Det kommer separat kallelse senare till sammandraget.

Vi kommer att träna fotboll några veckor och ungefär i mitten av september börjar inomhussäsongen. När vi får besked om lokal och träningstid för inomhusträningen så kommer vi mejla ut det.

Vi ses nästa vecka för träning!
Mvh/ Lillemor, Mattias och Olle