Sändlista: hjälpledare, tränare och lagledare i handboll, innebandy och futsal
Med tanke på Sportadmins driftstörningar så lägger vi ut kallelsen även här utöver att den skickas via mejl.
Hej,
Välkommen till upptaktsträff inför inomhussäsongen! Vi går bl.a. igenom en del administrativa frågor samt halltiderna som ni kan se längre ned i texten. Viktigt att alla lag har en representant närvarande på mötet!
PRESENTATION
https://docs.google.com/presentation/d/1SW09og0mUx3wvX1S_KNI72DTs3WK9S9UJuBPPF_fl2k/edit?usp=sharing
DATUM
Söndag 1 september
NÄR
Kl. 18-20
VAR
Föreläsningssalen Luxemburg, IKSU Sport
AGENDA
- Aktuell föreningsinformation
- Utbildning/resor/material
- Administration
- Halltider
HALLTIDER
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AHHQoe9q-DYWvb_mt_Yp93FSD-ee9qWaEdzODXjlB2U/edit?usp=sharing
Halltider start/slut - fyll i senast 3 september:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScl8XBA_ViPgyeVKcfhUdth7zeNN-va3c6noVO32oYr0xnF8w/viewform?usp=sf_link
VAD HÄNDER NU?
1. Hitta ditt lags tider i dokumentet.
2. Kontrollera att tiderna fungerar. Om tiderna fungerar behöver ni inte göra något mer just nu.
3. Om ni fått en tid ni av någon anledning inte kan eller vill utnyttja, meddela mig via mejl senast lördag kl. 14 så försöker vi lösa ny tid innan mötet. Vi vill undvika scenario där lag på mötet meddelar att tider inte passar. Skicka gärna förslag på ledig tid som ni är intresserad av. Lediga tider är gulmarkerade boxar där det står GUIF.
4. Om ni absolut inte kan delta på mötet, kontakta mig via mejl. Jag vill veta om tiderna funkar.
5. Vill ni träna nästa vecka och inte redan varit i kontakt med mig eller Jonas om detta så är det fritt fram att boka i Rbok. Övrig information som ex. startdatum, uppehåll och slutdatum tar vi på söndagens möte.
Mvh Per Beijar och Jonas Vesterlund, GUIF