Gimonäs Umeå IF

Avgifter HT -23
2023-09-22 13:04

Tjena laget!

HT-23 kommer vi i Guif dam tillhöra ungdomssektionen och betala in den vanliga avgiften till Guif på 1000kr plus 49kr i administrations avgift.

Samtliga i laget har fått en digitalt inbetalningskort från Guif.

Laget kommer även betala in en fast avgift till Guif för att täcka övriga kostnader såsom bussresor, licenser, domaravgifter mm. Detta tas från lag kassan.

Så ni spelare betalar alltså in avgiften direkt till Guif via ert inbetalningskort ni fått digitalt. Saknar ni detta inbetalningskort hör ni av er till oss ledare.

Coach

Träningstider 23/24
2023-09-13 00:10

Tisdagar

21.00-22.15

Samling 20.45

Torsdagar

20.30-22.00

IKSU

Samling 20.15

Säsongen 23/24
2023-08-14 16:10

Säsongen 23/24

Tjena laget!

Nu drar vi snart i gång med säsongen 23/24 och vi ledare hoppas ni spelare är taggade och redo för ännu en säsong med oss i Guif.

Vi kommer mjukstarta augusti med 1 träning/ vecka för att sedan utöka till 2 ggr/ vecka när vi får våra ordinarie tider i september.

Just nu letar vi tider för augusti, återkommer med mer info när det är klart.

Truppen

Vi har skickat ut en förfrågan till er spelare och just nu har vi ca 25 spelare i truppen, vissa kommer att lämna oss under hösten pga studier eller jobb, men tränar med oss fram till dess.

Som vanligt letar vi fler spelare till laget, så om ni har kompisar eller andra ni känner till som vill komma och testa med oss är det bara att höra av er till oss ledare.

Ledare kommer precis som förra säsongen vara Magnus F, Janne och David.

Träningar

Precis som tidigare säsonger kommer vi träna 2 gånger/ vecka. Vilka hallar, dagar och tider vet vi inte i dagsläget, men vi kommer meddela detta så snart vi vet.

Matcher och serier

Vi har anmält oss i 2st serier till kommande säsong. Vi kommer spela i Utv A samt i Utv C. detta blir en lagom nivå för vårt lag. Totalt blir det 28 matcher som vi ska spela under säsongen. Lägg därtill några träningsmatcher.

Så antal matcher kommer bli betydligt fler än förra säsongen.

Avgifter

Inför denna säsong har Guif höjt avgifterna för alla deltagare, numera ligger avgiften på 1000kr/ termin, alltså 2000kr per säsong. Medlemsavgiften ligger fortfarande kvar på 150kr

Dock har vi inte beslutat än om vi kommer vara ett självförsörjande Damlag eller ingå i ungdomsverksamheten, mer info om detta kommer.

Samarbeten

Vi kommer att fortsätta samarbeta med de yngre lagen i Guif, dels genom att vi ledare utbyter kunskap med varandra, dels att spelare ges möjlighet att spela på fler nivåer, både på träningar och matcher. Detta tycker vi är en självklar del inom Guif att vi hjälps åt och lagen stöttar varandra så att så många som möjligt ska ges möjlighet att fortsätta spela innebandy.

Har ni funderingar eller annat ni vill få reda på är det bara att höra av er.

Ledarna

Träningstider säsongen 22/23
2022-08-31 10:03

Tjena laget!

Nu har vi fått våra träningstider för säsongen 22/23. Om inget ändras är det dessa tider och hallar som gäller.

Måndagar

20.30-22.00

Samlingstid 20.15

Onsdagar

21.00-ca 22.20

Samlingstid 20.45

Dessa tider börjar gälla från och med måndagen den 19/9.

Matcher

Vi börjar med en träningsmatch, söndagen den 18/9. Vi jobbar med att få till någon fler träningsmatch, återkommer inom kort om det.

Vår första seriematch spelas lördagen den 1/10, om inga ändringar uppstår.

All information om träningar och de första matcherna ligger nu på lagets hemsida men även i SportAdmin.

Coach

Appar, webbsidor och kläder
2022-08-26 18:32

SportAdmin medlemsapp

Här skickas kallelser till matcher och träningar ut. Även andra förfrågningar gällande laget kommer i denna app. SportAdmin är kopplat till era mailadresser vilket gör att kallelser även skickas till era mailadresser.

Supertext

Här skickas information ut med kort varsel. Kan exempelvis vara inställda träningar, flyttade samlingstider mm. Supertext är kopplat till era mobilnummer.

GUIF:s hemsida

Här finns all information om föreningen och alla lag som tillhör föreningen. Tryck på respektive idrott och leta sedan reda på vårt lag. Guif damlag innebandy. Här finns all viktig information om vårt lag.

Exempelvis i kalendern ligger alla träningar och alla matcher under säsongen. Kom ihåg att synka kalendern med er mobil, för att lättare komma ihåg träningar och matcher.

Även alla kontaktuppgifter till oss ledare finns under truppen.

Gimonäs Umeå IF (gimonasuif.se)

Kläder

INKÖP TILL ENSKILD MEDLEM

På stadium.se/foreningar kan du som medlem köpa föreningens utvalda kollektion av tränings- och fritidskläder. På ett enkelt och smidigt sätt kan ni beställa dessa kollektioner och få dem tryckta med föreningslogga och initialer.

Ni betalar direkt i webshoppen och får välja om ni önskar få produkterna skickade hem, till närmaste postombud eller hämta på Stadium Avion. Inom en vecka har du din beställning till valfritt leveransställe.

Om ni hellre köper shorts och strumpor på annan butik är det dessa kläder som gäller för oss.

Shorts Adidas Parma, svarta enkla shorts från Adidas, finns i de flesta sportaffärerna.

Strumpor Adidas Milano 16, vanliga enkla strumpor från Adidas, finns i de flesta sportaffärerna. Införskaffa er både svarta och vita strumpor.