GUIF F2012

Välkommen till Gimonäs Umeå IF F2012 innebandys hemsida! Här finns det aktuell information om och kring laget, träningar och matcher. Vårt mål är att vi ska ha roligt och utvecklas tillsammans på träningar och matcher. Detta för att hitta ett livslångt intresse för idrott och förhoppningsvis innebandy :)

Paradiscupen 2024
2023-12-28 14:42

Här kommer information angående Paradiscupen som för vår del spelas 6-7 januari.

Vill börja med att säga att det är roligt att så många vill vara med i cupen och umgås med lagkompisarna denna helg. Hoppas även att så många föräldrar och släkt som möjligt kan komma och heja fram våra fantastiska tjejer.

Vi samlas på Sjöfruhallens parkering för att samåka. Alla tränare kör varsin bil där tjejerna ryms. Men vi ser gärna att någon fler vill köra så behöver vi inte tränga ihop oss med all packning som ska med. Meddela någon av ledarna om ni tänkt köra så vet vi för planeringen.

Vi åker sedan direkt till första matchen. Vi spelar fyra matcher. Inget slutspel gäller i denna åldersklass. Eftersom det är många tjejer anmälda så siktar vi på att alla spelar tre matcher var och den fjärde matchen är man på plats och hejar fram sina lagkompisar. Vi håller ihop som lag hela turneringen.

Matcher

6/1 kl. 10:35 Sandåkerns SK – GUIF         Arena: Höglandshallen

6/1 kl. 15:25 Örnsköldsvik IBK – GUIF      Arena: Sporthallen

7/1 kl. 13:15 GUIF – Sundsvalls IBF          Arena: Skyttis Arena

7/1 kl. 17:10 GUIF – Husum IBK               Arena: Nolaskolan

Här kan ni se spelschemat

Paradiscupen 2024 - Gimonäs Umeå IF - Flickor Blå A (f 2012-2013) (cupmanager.net)

Här kan ni se adresser till arenorna Arenor (paradiscupen.se)

Om ni inte kan vara på plats och heja så kan vi tipsa om Solidsport som sönder samtliga matcher i cupen.  https://solidsport.com/paradiscupen

Mat

Middag lördag samt lunch söndag äter vi på skolan där vi bor. Kvällsfika ordnar vi ledare. Bra att ta med lite pengar för möjlighet att köpa mellanmål samt middag innan hemfärd på söndag. Medtag en frukt/smörgås som ska ätas innan första matchen. Alla ska även ta med lunch som vi äter efter första matchen. Vi har godisförbud under cupen.

För er som är nyfikna på menyn så kan ni läsa om den här Mat (paradiscupen.se)

Lördag 6/1

08:20       Samling Sjöfruhallens parkering.

Vi ledare har varsin bil men ser gärna att någon förälder till kan köra. Hör av er till någon av oss ledare så kan vi planera.

Ta gärna med en smörgås eller liknande i bilen så det finns energi till första matchen.

10:35        Match Sandåkerns SK – GUIF     Arena: Höglandshallen

Ca.11:20   Efter matchen åker vi med bilarna till Nolaskolan där vi ska bo och äta. Här installerar vi oss och äter vår medtagna lunch.

Ca.14:00    Vi går ner till Sporthallen. Här får tjejerna köpa mellanmål om de önskar.

15:25         Örnsköldsvik IBK – GUIF          Arena: Sporthallen

Dusch på hallen innan vi går tillbaka till Nolaskolan.

Ca. 17:00    Middag på Nolaskolan

Kvällsmys tillsammans i klassrummet där vi ska sova

Söndag 8/1

08:30    Frukost på Nolaskolan

Efter frukost packar vi ihop och städar där vi sovit.

11:30     Lunch

Vi checkar ut och packar in alla saker i bilarna.

Åker buss till Skyttis Arena

13:15      Match GUIF – Sundsvalls IBF Arena: Skyttis Arena

Buss tillbaka till Nolaskolan/stan.

Dags för mellanmål

17:10       GUIF – Husum IBK                 Arena: Nolaskolan

Efter matchen samlas vi i ett omklädningsrum och för att avsluta cupen.

Dags att åka hem. Föreslår att alla bilar stannar och äter hamburgare innan vi rullar hemåt. Detta betalas av spelarna själva.

Viktigt att ta med sig:

1. Lunch till lördag (gärna även ett litet mellanmål inför första matchen)
  2. Matchtröja (svart)
  3. Matchshorts (svart)
  4. Matchstrumpor (svart)
  5. Innebandyklubba
  6. Innebandyskor
  7. Innebandyglasögon
  8. Vattenflaska
  9. Kläder för utomhus (mössa, vantar, varm jacka och varma skor)
  10. Liten väska att packa i till och från matcher, gärna ryggsäck
  11. Ombyten (trosor, sockar mm)
  12. Handduk
  13. Kudde
  14. Sovsäck/sovtäcke
  15. Luftmadrass eller liknande
  16. Tandborste och tandkräm
  17. Mobil är ok att ta med om man vill
  18. Pengar till mellanmål och middag söndag

Telefonnummer till oss ledare:

Helena            070-642 49 90            Jonas      070-544 42 53

Marianne        073-027 87 31            Lisa         070-626 60 23

Karl-Edward    073-049 31 47

Vi ser fram emot en rolig cup tillsammans med tjejerna!

/Tränarna

Ni hittar samma info i en pdf här: Paradiscupen 2024 F12.pdf

Föräldramöte 231017
2023-10-17 21:26

Tack för att ni var så många som deltog på föräldramötet.

För er som missade eller ni som vill dubbelkolla vad vi sa så laddar vi upp presentationen med lite fler noteringar än vad som visades här.

Föräldramöte F12 innebandy hösten -23.pdf

Är det någon som kan tänka sig att vara kassör eller hjälpa till att hålla i en försäljningsaktivitet är ni varmt välkomna att ta kontakt med någon av oss ledare.

Vi ses snart på matcherna!

/Ledarna